بررسی بازی‌های باقیمانده پرسپولیس و استقلال تا پایان لیگ برتر | مسیر ساده‌تر نکونام نسبت به اوسمار صعود تیم ملی والیبال ساحلی ایران با درخشش بازیکن مشهدی دوندگان مشهدی در جاده ولایت + فیلم رفتار نامناسب مورایس با خبرنگاران در نشست خبری بدمینتون‌باز المپیکی ایران به دوره‌های جهانی مربیگری دعوت شد برای نهمین فصل پیاپی جام از دست سپاهان پرید! افشای دلیل برکناری خطیر از مدیریت استقلال فرصت ویژه نکونام برای شکستن رکورد مجیدی از دست رفت نکوداشت علی بامشکی، پیشکسوت کشتی استان خراسان‌رضوی پیروزی بسکتبالیست‌های فرش مشهد در گام اول تاریخ و ساعت بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس | تقابل پوچ با یاران سابق نکونام: از رفتن خطیر همه تیم خوشحال شدند بازگشت بنزما به رئال مادرید نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رفت بوروسیا دورتموند و پاری‌سن‌ژرمن| امباپه در حسرت فینال؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و پنجم (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صدر کماکان در تسخیر آبی‌ها پخش زنده بازی النصر و الخلیج در جام حذفی عربستان+ تماشای آنلاین نتیجه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| خواب آور و بی‌فایده! ویدئو خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

دوئل بیرانوند با حسینی| تو بهتری یا من؟!

  • کد خبر: ۲۱۶۷۰۴
  • ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۱
دوئل بیرانوند با حسینی| تو بهتری یا من؟!
شماره یک‌های استقلال و پرسپولیس در دربی ۱۰۳ دوئلی تمام عیار با هم خواهند داشت. بیرانوند و حسینی به دنبال کلین شیت در این بازی مهیج هستند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، جدال استقلال و پرسپولیس از زوایای بسیاری قابل تامل است و سوژه‌های بسیاری به دست مخاطبان این بازی می‌دهد، اما از یک نقطه این بازی بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرد؛ جایی که دروازه‌بان‌های دو تیم برای گل نخوردن تلاشی چند برابر خواهند داشت و به دنبال ثبت کلین‌شیت در این بازی مهم خواهند بود.

بیرانوند در بازی اخیر مقابل فولاد عملکرد مطلوبی نداشت و دو بار دروازه خود را باز شده دید. حسینی نیز در بازی با مس رفسنجان نتوانست مطابق با انتظارات کار کند و دو گل بد دریافت کرد.  

درواقع هر دو دروازه‌بان در شرایطی وارد دربی می‌شوند که در هفته‌های اخیر گل‌هایی دریافت کرده‌اند که انتقاد برانگیز شده است.


هرچند که حسینی در بازی با استقلال خوزستان دروازه خود را بسته نگه داشت تا با کلین‌شیت در بازی قبل از دربی به این تقابل برسد، اما به هر حال نمی‌توان از کنار عملکرد او به سادگی عبور کرد.

این بازی، اما فرصتی است تا هم حسینی و هم بیرانوند بار دیگر ارزش‌های فنی خود را به رخ دیگری بکشند. از سویی بازی‌های ملی نیز نزدیک است و شاید عملکرد دروازه‌بان‌ها در این بازی نقشی مهم در انتخاب مرد اول تیم ملی در بازی‌های آتی داشته باشد.

بدون شک امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم ملی با دقت بالا عملکرد شماره یک‌های دو تیم را در این بازی ارزیابی خواهد کرد و احتمالا بعد از بررسی‌های انجام شده دست به انتخاب مرد اول تیمش در بازی آینده مقابل ترکمنستان در فیفا دی خواهد زد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->